3 d’oct. 2009

Benvinguts a Mig Ple

Benvinguts al meu bloc dedicat a Vilanova i la Geltrú i tot el que passi en els seus carrers, restaurants, comerços, entitats i especialment a la Casa Gran i els partits polítics que hi són representats. La ciutat on actualment visc és la capital de comarca, està entre els municipis mitjans de Catalunya si ens basem en el cens, és o podria ser un motor econòmic del país, té una riquesa cultural envejable, té una ubicació territorial estratègica, ... i sobretot, crec que té la maduresa suficient com per rebre comentaris raonats, fonamentats i suficientment argumentats. Moliere va dir: Oposar-se directament a les opinions és el mitjà per deixar-ho perdre tot.
Les opinions no han de ser ignorades, com alguns polítics locals tenen per costum fer, sinó que han de ser escoltades i tingudes en compte si tenen arguments suficients com per voler millorar la realitat. La meva voluntat és aquesta, vull viure en una Vilanova i la Geltrú madura i projectada cap a la direcció correcte. La meva situació de forani afincat recentment em dóna la perspectiva necessària com per efectuar criteris de valor, que d'una altra manera serien difícils de fer. Vull que a partir d'avui tothom participi dels meus posts i opinions, vull que entre tots parlem d'una Vilanova millor; però per aconseguir-la només demano una cosa: PARLEM CLAR!

Benvinguts i benvingudes!!!

1 comentari:

  1. gràcies per afegir-me al teu blogroll. estem en contacte!!!

    ResponElimina